0 0
0 0

מדיניות החזרות והחזרים כספיים

מדיניות החזרות והחזרים כספיים

סקירה כללית
מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו נמשכת 14 יום. אם חלפו 14 ימים מאז הרכישה, לא נוכל להציע לך החזר מלא/חלקי או החלפה.

כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. הפריט חייב להיות באריזתו המקורית.

פריטים שאינם ניתנים להחזרה:
כרטיסי מתנה (גיפט קארד Gift Card)
כדי להשלים את החזרתך, אנו דורשים קבלה או הוכחת רכישה.

ישנם מצבים מסוימים שבהם ניתנים החזרים חלקיים בלבד.

ביטול עסקה ע”י הלקוח
1. ככלל, האתר מאשר ביטול עסקה ברכישת מוצרים באתר אך ורק ובהודעה בכתב לפרושופ ישראל באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל  צור קשר באתר בלבד. https://proshop.co.il/, בצירוף פרטי העסקה לרבות שם הלקוח, שם בעל הכרטיס ומס’ אסמכתא.

2. ביטול עסקה ברכישת מוצרים בתוך ועד 24 שעות (יום עסקים אחד) מביצוע העסקה ללא חיוב דמי ביטול וזאת בתנאי ובמידה והמוצר נשוא העסקה לא נשלח זה מכבר.

3. ביטול עסקה ברכישת מוצרים בתוך ועד 14 יום מביצוע העיסקה, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח אל פרושופ ישראל בלבד, בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל  צור קשר באתר בלבד.

החזרות
לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, ניצור איתך קשר כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר.ועל אישור או דחיית ההחזר שלך.
אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים (בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי).
אנו מחליפים פריטים רק אם הם שבורים או פגומים. אם צריך להחליף אותו עבור אותו פריט, שלח לנו דוא”ל לכתובת [email protected] ושלח את הפריט שלך אל: פרושופ. ת.ד. 558 מזכרת בתיה.

כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך בדואר לכתובת: פרושופ. ת.ד. 558 מזכרת בתיה.
האחריות לשלם עבור עלויות המשלוח שלך עבור החזרת הפריט שלך חלות עליך.
עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם אושר החזר כספי בגין החזרת מוצר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.

תלוי במקום מגוריך, הזמן שעשוי לקחת עד שהמוצר שהחלפת יגיע אליך עשוי להשתנות.

אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, מומלץ לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח. אנחנו לא מבטיחים שנקבל את הפריט המוחזר שלך.

החזרים מאוחרים או חסרים
אם עדיין לא קיבלת החזר, תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך.
לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.
לאחר מכן פנה לבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר.
אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, צור איתנו קשר בכתובת [email protected]. או בטלפון 051-2436607.

4. אם סופק המוצר למשתמש, חלה חובת החזרת המוצר על המשתמש.  את המוצר ניתן להחזיר אל פרושופ ישראל באמצעות דואר ישראל, בדואר רשום בלבד לכתובת : “עבור פרושופ. ת.ד. 558 מזכרת בתיה.”

על המשתמש חלה חובה לידע את האתר מראש על כוונתו לביצוע החזרת מוצר. ניתן ליצור קשר באתר.
כל עלות והוצאות עבור המשלוח מאת המשתמש אל פרושופ ישראל תהיה על חשבון המשתמש בלבד. לא תחול כל עלות בגין המשלוח על פרושופ ישראל או מי מטעמה.

5. מוסכם כי החזר כספי בניכוי דמי ביטול עיסקה יבוצע לאחר קבלת המוצר בחזרה למחסני פרושופ ישראל ובתנאי שאושר ע”י פרושופ ישראל על תקינות המוצר החוזר .

6. מוסכם כי המשתמש יחזיר את המוצר כשהוא לא נפתח ובאריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
7. מוסכם בין הצדדים כי המשתמש יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח מאת האתר (פרושופ ישראל) אל הלקוח, גם אם טרם קיבל את המוצר ודמי ביטול עיסקה בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪ (הנמוך מבניהם), וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה נשלח זה מכבר.

8. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נפתחו ,אלא לאחר שהאתר (פרושופ ישראל) או מי מטעמו נתן את הסכמתו מראש ובכתב.

9. לא ניתן לבצע החזרה עבור מוצרים אשר נמכרו במחיר מועדף/מבצע כגון: חיסול מלאי, עודפים, וכיוצא בזה.

ביטול עסקה ע”י האתר
האתר שומר לעצמו את הזכות לבטל עסקה שבוצעה באתר בהתקיים התנאים הבאים:

10. במקרה בו תימצא כל טעות ו/או טעות אנוש בהגדרת המוצר, בפרטיו, במלאי, במחיר או כל פרט בפרסום המוצר .

11. האתר לפי שיקול דעתו  הבלעדית ,זיהה רוכש כלקוח אסור שאינו לקוח פרטי או לקוח שאינו עומד בתנאי האתר.

12. במקרה בו האתר או הנהלת האתר לא יאשרו עסקה עם גולש מסוים .

13. במקרה של ביטול עסקה ע”י האתר יחויב המשתמש בדמי ביטול ע”פ הכללים שנקבעו במקרה של ביטול עסקה ע”י הלקוח לרבות זמנים ותעריפי תשלום.

זקוק לעזרה?
צור איתנו קשר בכתובת [email protected] 

X
0
המוצרים שלך
סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
חישוב משלוח
×

נחזור אליכם בהקדם!

נחזור אליכם בהקדם!

נחזור אליכם בהקדם!