0 0
0 0

תקנון האתר

תקנון זה מסדיר את היחסים המשפטיים והמסחריים שבין PROSHOP ישראל – חנות וירטואלית לשיווק מוצרי אופנה טיפוח ויופי- אשר כהן ע.מ. 24685596 באמצעות אתר האינטרנט  https://proshop.co.il/ (להלן: האתר) לבין לקוחותיו (להלן:המשתמש). בכפוף לכללי תקנון זה.

האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

1.כללי.
1.1  כל הרוכש שירותים/מוצרים ו/או מתעתד לרכוש ו/או לקבל מידע באמצעות האתר ו/או מי שגולש באתר ומשתתף בפעילות המוצעת באמצעות האתר מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון ומסכים להוראותיו.
וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה, במישרין ו/או בעקיפין, כנגד האתר ו/או מי ממפעיליו ו/או מי מבעליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם וכי הוא מודע לכך כי תקנון זה יהווה את הבסיס המשפטי לכל דיון בקשר לאתר ו/או הנובע ממנו.

1.2 הגלישה ו/או השימוש באתר מותנים בהסכמה חד משמעית של המשתמש לכל האמור להלן, ובכניסתו של המשתמש לאתר הוא מסכים ומקבל את כל האמור להלן.

1.3 התמונות המצולמות באתר הינן להמחשה בלבד ויתכנו הבדלי גוונים וצבעים בין התמונות לבין במוצרים בפועל, בשל העובדה כי התמונות מוצגות על צגי מחשב (משתנים) ו/או מודפסות על ידי מדפסות שונות.

אין בכך בכדי לפגום באיכות ובטיב המוצר .
1.4 האתר (פרושופ ישראל) שומר לעצמו הזכות לשנות מעת לעת על פי שיקול דעתו הבלעדי של מי מטעמו ו/או מי מפעילו ו/או מי מבעליו ו/או מי ממנהליו את מגוון המוצרים והשירותים, המחירים (לרבות בגין הוצאות משלוח) ותנאי התשלום.
1.5 האתר הינו אתר ברשת האינטרנט המנהל ומהווה חנות וירטואלית למכירת מוצרים לציבור הגולשים ברשת האינטרנט בישראל. בעל האתר ומפעילו הינו “אשר כהן – פרושופ “.

1.6 האתר ובעליו יהא רשאי לסגור את האתר או לבטל שירותים או לצמצמם. כמו כן, יהא רשאי לשנות את תקנון האתר מעת לעת.

2.תנאי שימוש באתר – רכישת מוצרים וקבלת מידע
2.1 ניתן לבצע פעולות שונות באתר אך ורק לשם ביצוע הזמנות, קבלת שירותים ו/או מידע. אין לעשות שימוש באתר זה למטרות אחרות.
2.2 כל אדם שהינו מעל גיל 18 שנים וברשותו כרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הפעילות בישראל (או בעל הרשאה מפורשת מאת בעל כרטיס האשראי), רשאי לבצע הזמנות לרכישת מוצרים ושירותים באמצעות האתר.

2.3 המשתמש מצהיר בזאת כי, הוא יודע שהשימוש באתר כרוך בסיכונים רבים, הן בגלל הטכנולוגיה הכרוכה בכך והן בגלל גורמים אנושיים הפועלים באמצעות האינטרנט.
2.4 הזמנתו או הצעתו של המשתמש לקבלת שירותים תתקבל בתנאי שנתמלאו כל התנאים הבאים: (1) ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של בעל הכרטיס ו/או של הרוכש; (2) המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי; (3) המען בו יש לספק את השירות נמצא במדינת ישראל; (4) הרוכש הינו בעל תא דואר אלקטרוני אישי ברשת האינטרנט, למעט אם העסקה נעשית באמצעות הטלפון.

3.מדיניות משלוחים- משלוח המוצר והספקה.
3.1 אנו בפרושופ מקפידים מאוד על רמת השרות והמשלוח המהיר ועושים מאמצים שכל מוצר שהוזמן וקיים במלאי, יארז וישלח אליכם במהירות האפשרית מרגע קבלת התשלום או טופס הזמנה חתום בהתאם לתנאים שסוכמו.

3.2 מאחר והמשלוחים נעשים ע”י חברות בלדרות חיצוניות, המוצרים יגיעו אליכם במהירות האפשרית ע”פ סוג המשלוח אותו בחרתם.

איסוף עצמי מיידי מהסטודיו, או

תוך 3 ימי עסקים (72 שעות) מקבלת התשלום/ההזמנה, כנהוג בשוק ע”פ ימי עבודה א-ה, לא כולל חגים וערבי חג ויספרו מהיום שלמחרת ההזמנה.

למען הסר ספק, חבילה נמסרת לנמען בהצגת ת.ז. וכנגד חתימה המאשרת קבלתה.

3.3 המוצרים השונים יסופקו באמצעות חברת שליחים, ע”פ המחיר המצוין באתר. מוצרים שיסופקו באמצעות שירות השליחים יישלחו בהתאם לזמן האספקה אשר צוין באתר.

3.4 משלוח המוצרים יתבצע רק לאחר קבלת אישור מחברת האשראי על תקינות העסקה.

3.5 במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אל המשתמש. במקרה ובמידה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שנמסרו, יחויב המשתמש בתשלום בגין דמי משלוח מלאים ודמי טיפול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪ (הנמוך מבניהם).

משתמש יקר נא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים,
לידיעתך הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או בכל דין.

3.6 משלוחים בשילוח מהיר ו/או בשירות אישי – מסירה ביד ובתיאום מראש ע”י השליח, במידה והנמען לא נמצא במקום ובמועד שתיאם עימו השליח החבילה תוחזר למחסני חברת השליחויות והלקוח יחויב בעלות משלוח נוספת.

4. אין משלוח חינם על מוצרי הריסים של מותג NEW LOOK בכל גובה רכישה.

4. ביטול עסקה ע”י הלקוח

4.1 ככלל, האתר מאשר ביטול עסקה ברכישת מוצרים באתר אך ורק ובהודעה בכתב לפרושופ ישראל באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל  צור קשר באתר בלבד. https://proshop.co.il/, בצירוף פרטי העסקה לרבות שם הלקוח, שם בעל הכרטיס ומס’ אסמכתא.

4.2 ביטול עסקה ברכישת מוצרים בתוך ועד 24 שעות (יום עסקים אחד) מביצוע העסקה ללא חיוב דמי ביטול וזאת בתנאי ובמידה והמוצר נשוא העסקה לא נשלח זה מכבר.

4.3 ביטול עסקה ברכישת מוצרים בתוך ועד 14 יום מביצוע העיסקה, הביטול יעשה אך ורק בהודעה שתשלח אל פרושופ ישראל בלבד, בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני ישירות אל  צור קשר באתר בלבד.

החזרות
מדיניות ההחזרים וההחזרות שלנו נמשכת 14 יום. אם חלפו 14 ימים מאז הרכישה, לא נוכל להציע לך החזר מלא/חלקי או החלפה.
כדי להיות זכאי להחזרה, הפריט חייב להיות ללא שימוש ובאותו מצב שבו קיבלת אותו. הפריט חייב להיות באריזתו המקורית.

לאחר שהחזרתך תתקבל ותיבדק, ניצור איתך קשר כדי להודיע לך שקיבלנו את הפריט שהוחזר.ועל אישור או דחיית ההחזר שלך.
אם תאושר, ההחזר שלך יעובד, ואשראי יוחל אוטומטית על כרטיס האשראי או שיטת התשלום המקורית שלך, תוך כמות מסוימת של ימים (בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי).
אנו מחליפים פריטים רק אם הם שבורים או פגומים. אם צריך להחליף אותו עבור אותו פריט, שלח לנו דוא”ל לכתובת [email protected] ושלח את הפריט שלך אל: פרושופ. ת.ד. 558 מזכרת בתיה.

כדי להחזיר את המוצר שלך, עליך לשלוח את המוצר שלך בדואר לכתובת: פרושופ. ת.ד. 558 מזכרת בתיה.
האחריות לשלם עבור עלויות המשלוח שלך עבור החזרת הפריט שלך חלות עליך.
עלויות משלוח אינן ניתנות להחזר. אם אושר החזר כספי בגין החזרת מוצר, עלות המשלוח חזרה תנוכה מההחזר שלך.

תלוי במקום מגוריך, הזמן שעשוי לקחת עד שהמוצר שהחלפת יגיע אליך עשוי להשתנות.

אם אתה מחזיר פריטים יקרים יותר, מומלץ לשקול להשתמש בשירות משלוחים שניתן לעקוב אחריהם או לרכוש ביטוח משלוח. אנחנו לא מבטיחים שנקבל את הפריט המוחזר שלך.

החזרים מאוחרים או חסרים
אם עדיין לא קיבלת החזר, תחילה בדוק שוב את חשבון הבנק שלך.
לאחר מכן צור קשר עם חברת האשראי שלך, ייתכן שיחלוף זמן מה עד שההחזר שלך יפורסם רשמית.
לאחר מכן פנה לבנק שלך. לעתים קרובות יש זמן עיבוד לפני פרסום ההחזר.
אם עשית את כל זה ועדיין לא קיבלת את ההחזר שלך, צור איתנו קשר בכתובת [email protected]. או בטלפון 051-2436607.

4.4 אם סופק המוצר למשתמש, חלה חובת החזרת המוצר על המשתמש.  את המוצר ניתן להחזיר אל פרושופ ישראל באמצעות דואר ישראל, בדואר רשום בלבד לכתובת : “עבור פרושופ. ת.ד. 558 מזכרת בתיה.”

על המשתמש חלה חובה לידע את האתר מראש על כוונתו לביצוע החזרת מוצר. ניתן ליצור קשר באתר.
כל עלות והוצאות עבור המשלוח מאת המשתמש אל פרושופ ישראל תהיה על חשבון המשתמש בלבד. לא תחול כל עלות בגין המשלוח על פרושופ ישראל או מי מטעמה.

4.5 מוסכם כי החזר כספי בניכוי דמי ביטול עיסקה יבוצע לאחר קבלת המוצר בחזרה למחסני פרושופ ישראל ובתנאי שאושר ע”י פרושופ ישראל על תקינות המוצר החוזר .

4.6 מוסכם כי המשתמש יחזיר את המוצר כשהוא לא נפתח ובאריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
4.7 מוסכם בין הצדדים כי המשתמש יחויב בתשלום מלא בגין דמי משלוח מאת האתר (פרושופ ישראל) אל הלקוח, גם אם טרם קיבל את המוצר ודמי ביטול עיסקה בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪ (הנמוך מבניהם), וזאת במידה והמוצר נשוא העסקה נשלח זה מכבר.

4.7 לא ניתן להחזיר מוצרים אשר נפתחו ,אלא לאחר שהאתר (פרושופ ישראל) או מי מטעמו נתן את הסכמתו מראש ובכתב.

4.8 לא ניתן לבצע החזרה עבור מוצרים אשר נמכרו במחיר מועדף/מבצע כגון : חיסול מלאי, עודפים, וכיוצא בזה.

5. ביטול עסקה ע”י האתר
האתר שומר לעצמו הזכות לבטל עסקה שבוצעה באתר בהתקיים התנאים הבאים:

5.1 במקרה בו תימצא כל טעות ואו טעות אנוש בהגדרת המוצר , בפרטיו, מחיר או כל פרט בפרסום המוצר .

5.2 האתר לפי שיקול דעתו  הבלעדית ,זיהה רוכש כלקוח אסור שאינו לקוח פרטי או לקוח שאינו עומד בתנאי האתר.

5.3 במקרה בו האתר או הנהלת האתר לא יאשרו עסקה עם גולש מסוים .

5.4 במקרה של ביטול עסקה ע”י האתר יחויב המשתמש בדמי ביטול ע”פ הכללים שנקבעו במקרה של ביטול עסקה ע”י הלקוח (סעיף 4 ) לרבות זמנים ותעריפי תשלום.

6. שמירה על סודיות ופרטיות

6.1 המשתמש ו/או המזמין מצהיר בזאת כי הוא מוסר את פרטיו האישיים לרבות שם,ת.ז. ,תאריך לידה,כתובת ,כתובת דואר אלקטרוני מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי מרצונו החופשי ובהסכמתו.

6.2 טמפטו ישראל מחויבת להימנע מהעברת הפרטים האישיים לרבות פירוט רכישות והזמנות לצד שלישי, אלא אם תחוייב לעשות כן על פי צו בית משפט .

6.3 פרטי המשתמש הם לשימוש האתר לרבות לצורכי יצירת קשר עם המשתמש באמצעות הדואר האלקטרוני, לצורך הודעה למשתמש על מבצעים בנוגע למוצרים המופיעים באתר, על חידושים באתר, כתבות מקצועיות וכו’.

6.4 כאמור למען הסר ספק המשתמש מסכים בזאת לקבלת דברי הודעות פרסומיות (ניוזלטר) מאת פרושופ ישראל או מי מטעמו במישרין או בעקיפין באמצעות מערכת הפצה חיצונית לאתר.

6.5 במידה והמשתמש איננו מעוניין לקבל הודעות כמפורט בסעיף 6.4 , באפשרותו לבצע הסרה עצמאית או בפניה ישירה באמצעים הבאים, אחד מהם או כולם יחד:

א. ישלח המשתמש הודעה/בקשה אל פרושופ ישראל בדואר האלקטרוני לכתבות המפורטת בתקנון או בעמוד צור קשר של האתר ויבקש באופן מפורש להסיר את שמו מרשימת התפוצה, למען הסר ספק על המשתמש לצרף בהודעתו את הכתובת אשר אותה הוא מעוניין להסיר ובתנאי כי זאת כתובתו האישית.

ב. יסיר עצמו המשתמש מרשימת התפוצה ע”י סימון המקום המיועד לכך בחשבונו באתר.

ג. יסיר עצמו המשתמש באופן עצמאי בכפתור המיועד לכך בגוף ההודעה עצמה.

ד. למען הסר ספק אמצעי ההסרה המפורטים למעלה אינם חד משמעיים ובמקרה של תקלה בשל הטכנולוגיה הכרוכה בכך והן בשל גורמים אנושיים הפועלים באמצעות האינטרנט, אין כל כוונת זדון ע”י פרושופ ישראל לכפיה או אילוץ של המשתמשים לצפות ולקבל תכנים פרסומיים כלשהם.

7. מבצעים, קופונים ומתנות ברכישה

7.1 האתר יכיל או ישלח מפעם לפעם קופונים והצעות ללקוחות הרשומים. חלק מההצעות והקופונים יהיו גלויים גם למבקרים אקראיים.
הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לשנות את המבצעים והקופונים עפ”י שיקול דעתה הבלעדי ואינה צריכה להתריע על כך, להסביר או לפצות את הלקוח בעקבות שינויים אלה.
אין האתר אחראי על או מחוייב לפצות לקוח אם הלקוח החמיץ את המועד האחרון לניצול קופון או מבצע כלשהו.

7.2 האתר מציע לעיתים ללקוחותיו מתנות ברכישה מעל סכום מסויים.
מגוון המתנות נתון לשיקול דעתה הבלעדי של החברה ושל מנהלי האתר.
הנהלת האתר רשאית להחליף את המתנות או לבטלן עפ”י שיקול דעתה הבלעדי ואינה מחוייבת בהסבר או פיצוי של הלקוח בגין כל שינוי או ביטול של המתנות ברכישה.
במקרה של תקלה באתר והלקוח הוסיף לעגלה יותר ממתנה אחת, רשאי האתר או מי מטעמו להחליט על דעת עצמו איזו מבין המתנות תישלח ללקוח.
מתנה אחת לכל לקוח בכל רכישה.

7.3 אין החזרה/החלפה/פיצוי או זיכוי על מתנה ברכישה או מוצר שנרכש ע”י קופון או במסגרת מבצע כלשהו.

7.4 והיה ולקוח הגיע אל קטגוריית המוצרים “מתנות ברכישה” והוסיף לסל מוצר בעלות 0 ש”ח מבלי שביצע רכישה של מוצר נוסף ומבלי שקיבל הזמנה מטעם האתר להוסיף מוצר “מתנה ברכישה” (בעלות 0 ש”ח), אין הלקוח רשאי לקבל את המוצר. לחילופין, יכול הלקוח לשלם עבור המוצר המבוקש ולקבלו במשלוח או באיסוף עצמי.

7.5 האתר ומי מטעמו שומר לעצמו את הזכות להפעיל שיקול דעת בנוגע להזמנות ותקלות. האתר שומר לעצמו את הזכות לתת מענה עפ”י שיקול דעתו הבלעדי.

אחריות מוצרים

האתר דואג שכל המוצרים המוצעים על ידו לרכישה נבדקים ע”י מי מטעמו והינם ראויים לשימוש ובאיכות גבוהה.
במידה ומי מהמוצרים הנ”ל פגום ואינו עומד בתנאים אלה, על המשתמש לפנות בתוך 24 שעות מקבלת המשלוח אל שירות הלקוחות של האתר באמצעות הדואר אלקטרוני בלבד בצירוף פרטי העסקה ופרטיו האישיים לרבות מספר טלפון נייד ולהודיע על כך.

שירות הלקוחות יבדוק את התלונה ועל פי שיקול דעתו בלבד יקבע אם התלונה מוצדקת ויהא רשאי לבצע החלפה של  המוצר הפגום או לזכות את המשתמש בסך העסקה שבוצעה בגין אותו מוצר (לרבות בעלות המשלוח, אם לא הוזמנו שירותים אחרים על ידי הרוכש באותה עסקה).
בכל מקרה חבות בית העסק, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע”י הרוכש.

שירות לקוחות
לבירורים שונים ואינפורמציה נוספת ניתן לפנות לנציגי מחלקת שירות הלקוחות של בית העסק באמצעות הדואר האלקטרוני בלבד, בכתובת [email protected].

סמכות עניינית לשיפוט
דיני מדינת ישראל יחולו על תקנון זה ועל כל הנובע ממנו או הכרוך בו, התקנון יפורש על פיהם, וכל סכסוך או שאלה משפטית בקשר אליו תובא להכרעה בערכאה השיפוטית המוסמכת בירושלים בלבד.

זקוק לעזרה?
צור איתנו קשר בכתובת [email protected] 

X
0
המוצרים שלך
סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות
חישוב משלוח
×

נחזור אליכם בהקדם!

נחזור אליכם בהקדם!

נחזור אליכם בהקדם!